środa, 28 stycznia 2015

2. Urodziny

Hej!
Dzisiaj, a raczej wczoraj miałam urodziny. Super spędzony czas, super prezenty, moc pozytywnych  życzeń.
Pewnie jak każdy… Lubię swoje urodziny. Dziś akurat "dzień wariata", warsztaty z dzieciakami, poszukiwanie prezentu dla mamy, kupowanie tortu, cała Warszawa przejeżdżona w tą i tamtą :). A poza tym nie przeszkadza mi, że jestem starsza. Często ludzie mają problem z cyderkami. Bo jestem starsza, to nie będę świętować, bo teraz to już tylko urodziny. Nawet moi znajomi 20+ narzekają, że o nie teraz już 25, masaaaakra. Problem z cyferkami miałam chyba 2 razy w życiu. Raz jak 9 zmieniało się na 10 i było mi smutno, że już do końca życia będę miała 2 cyferki i nigdy już tylko jednej. A drugi raz? Albo jak było 18, albo 19/20, a tak od kilku lat jakoś nie przeżywam już :) Lubię urodziny, lubię życzenia, lubię prezenty. Lubię też urodziny innych osób, kiedy można złożyć życzenia i dać prezent.
Mam wrażenie, że z biegiem czasu doceniam takie "małe" przyjemności. Spokojne śniadanie, kawa na mieście, spacer, spotkania z przyjaciółmi, małe, życzliwe gesty. Jest dobrze.

madeinslant.com

weheartit.com

wheartit.com

pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz